Fogyókura és diéta

Fogyókúra birodalom

A gazdag leves laktatva fogyaszt

kristin kreuk dieta smallville 446 d0000434Ac587f281b6e0 A gazdag leves laktatva fogyasztFinom, gyorsan elkészíthető, és szuper egészséges, akarhat ennél többet egy elfoglalt fogyókúrázó?
A Smallville sorozat Lana Langjére soha nem tört rá az éhség fogyókúrájának engedélyezett étkezései között. Kristin Kreuk színésznő szerint naponta egy kilóval mutatott kevesebbet a mérleg.
Reggeli: Tessék választani!
Főzzön egy keménytojást; csapass le hideg vízzel, pucolja meg. Hagyja kihűlni. Szeletelővel vágja fel. Kenjen meg egy szelet igazi rozskenyeret vékonyan mustárral, tegye rá a tojásszeleteket. Szórja meg vágott snidlinggel. Igyon utána 1,5 dl frissen facsart narancslevet.

vagy:
Hámozzon meg vékonyan 1 szép körtét; szedje ki a magházát, és kockázza fel. Tegye mélyebb tálkába, csepegtesse meg citrommal, ás keverje el teáskanálnyi mézzel. Egy másik tálkában keverjen habosra 15 dkg natúr túrót 2 evőkanál ásványvízzel, majd tegye bele a körtét. Csipetnyi fahéjjal ízesítheti még.

vagy:
Vágjon félbe egy sokmagos zsemlét. Az egyik felét vajazza meg vékonyan, tegyen rá 3 vékony szelet camambert-sajtot és 3 szem félbevágott és kimagozott szőlőt. A zsemle másik felét kenje meg natúr túrókrémmel, majd teáskanálnyi cukormentes eperlekvárral.

Tízórai/uzsonna

Vájja ki 1 grépfrút húsát, tegye tálba. Csepegtessen rá kevés mézet, majd öntse le 1 pohár joghurttal

vagy:
15 dkg friss ananász

vagy:
Turmix 1 narancs frissen facsart levéből, evőkanál zabpehelyből és 1 dl íróból (vagy 1/2 pohár joghurtból)

vagy:
5 dkg natúr túrókrém csipetnyi fahéjjal kikeverve. Tehet bele 1/2, darabokra tört natúr kétszersültet.

1. nap

Ebéd

Lencse-tál
Hozzávalók 2 adaghoz:
Kockázzon fel 2 fej hagymát, párolja meg teáskanálnyi olajon. Pucoljon meg és vágjon össze 20 dkg répát, 75 dkg kelkáposztát és 1 szál póréhagymát. Utóbbi kettőt dobja a hagymára, ízesítse sóval és őrölt szerecsendióval. Öntse fel 1 l húslével, és főzze kb. 15 percig. Végül tegye bele a répát, s adjon hozzá 4 dkg megmosott vöröslencsét. Főzze további 8-10 percig. Ha kell, ízesítsen utána, majd szedje két adagra. (Az egyiket tegye el másnap ebédre.)
Kalória: 350

Vacsora

Halburger
Vágjon félbe egy barna zsemlét; kenje meg teáskanálnyi majonézes tormával, rakjon bele egy szelet füstölt halat (lazacot, makrélát, pisztrángot, sprotnit) és pár karika kígyóuborkát.)
Kalória: 350

2. nap

Ebéd

Lencse-tál
Kalória: 350

Vacsora

Sonkás szendvics
Pirítson meg 1 szelet barna tósztkenyeret, hagyja kicsit kihűlni, majd kenje meg vékonyan mustárral. Tegyen rá 1-1 szelet sonkát, arra pedig hajszálvékonyra vágott sovány sajtot. Egyen mellé 15 dkg zöldsalátát citrommal és gondolatnyi olajjal összekeverve.
Kalória: 350

3. nap

Ebéd

Rizses-babos kolbászkák
Hozzávalók 2 adaghoz:
Pucoljon meg és aprítson fel 1 fej hagymát, párolja meg teáskanálnyi olajon. Adjon hozzá 10 dkg összevágott gombát, 2 répát és 20 dkg zöldbabot. Párolja kicsit össze, majd öntse fel 7,5 dl húslével. Főzze kb. 10 percig. Tegyen bele 45 dkg konzerv vágott paradicsomot és 5 dkg előfőzött rizst. Főzze további 10 percig. Közben vágjon össze 1 pár pulyka-debrecenit. Adja a leveshez; ha kell, ízesítse sóval, borssal. Zárja el a tűzhelyet, szedje két adagra.
Az egyiket tegye el vacsorára.
Kalória: 350

Vacsora:

Rizses-babos kolbászkák
Kalória: 350

4. nap

Ebéd

Karajos krumplileves
Hozzávalók 2 adaghoz:
Karikázzon fel 1 fej hagymát, és párolja meg teáskanálnyi olajon. Dobjon rá 2 összevágott répát, 30 dkg krumplit és 15 dkg kockára vágott karajt. Kicsit süsse össze, majd öntse fel 1 l húslével. Főzze kb. 20 percig. Ekkor tegyen bele 30 dkg rózsáira szedett brokkolit. Forralja 8-10 percet, majd vegye le a tűzről. Szedje két adagra; a felét tegye el másnap ebédre.
Kalória: 350

Vacsora

Sonkás-káposztás stangli
Vágjon félbe 1 magos stanglit, kenje meg vékonyan light margarinnal. Kockázzon fel 5 dkg sovány sonkát, forgassa össze 10 dkg lecsurgatott savanyúkáposztával és 1/2, kockára vágott zöldpaprikával. Ezzel töltse meg a stanglit. Igyon utána 1 pohár paradicsomlevet.
Kalória: 350

5. nap

Ebéd

Karajos krumplileves
Kalória: 350

Vacsora

Tonhalas saláta
Kockázzon fel 15 dkg paradicsomot. Készítsen dresszinget teáskanál olívaolajból, sóból, borsból és 2 teáskanál friss, vágott bazsalikomból. Csorgasson le 10 dkg konzerv tonhalat. Valamennyi hozzávalót forgassa össze; hagyja kicsit összeérni. Közben mosson meg és töröljön szárazra 10 dkg salátalevelet, karikázzon fel 10 dkg kígyóuborkát. Béleljen ki velük egy mélyebb tálat, és szedje rá a tonhalsalátát. Két szelet barna tósztkenyeret ehet mellé.
Kalória: 350

forrás:

http://www.kiskegyed.hu/dieta/a-gazdag-leves-laktatva-fogyaszt-2561.html?ref=hk

Fogyókura és diéta bejegyzés adatai

Dátum
2009 november 21.

Fogyókura és diéta cikk beküldő
Admin2

Fogyókura és diéta kategória

Hozzászólok