Fogyókura és diéta

Fogyókúra birodalom

Rostokkal a bomba alakért!

rostok gabona Rostokkal a bomba alakért!A változékony, inkább derűs, mint zord időjárás egyértelműen jelzi: hamarosan itt a jó idő, a könnyű, színes ruhadarabok viselése vár ránk. A télen felszedett kilók eltüntetése némelyikünknél problémákat jelenthet, így már most elkezdhetünk szabadulni a felesleges zsíroktól még pedig a jól ismert rost diétával.


A magas rosttartalmú élelmiszerek köztudottan segítenek a testsúly karbantartásában, hisz minden egyes gramm rost, amit egyszerű szénhidrátok helyett fogyasztunk el, nagy mennyiségű kalóriafelvételt gátol meg. Ha napi 35g-ra emeljük a rostbevitelt, egy év alatt nagyjából nyolc kilogrammot fogunk veszíteni a tömegünkből anélkül, hogy mennyiség, térfogat tekintetében kevesebbet ettünk volna. A magas rosttartalmú ételek, tehát a zöldségek és rostos gyümölcsök meggyorsítják a tápanyag áthaladási sebességét a tápcsatornában, lassítva ezzel azt a folyamatot, amelynek során a bevitt táplálék zsírrá alakul. Emellett még más előnyökkel is jár a magas rosttartalmú élelmiszerek fogyasztása: csökkenti a koleszterinszintet, ellehetetleníti a rákkeltő anyagok felszívódását.

- Növeljük a rosttartalmú ételek fogyasztását minden étkezés alkalmával!
- Igyunk legalább napi 6-8 pohár vizet!
- Szürcsölgessünk étkezések közben kamilla, ánizs, kömény vagy koriander teát!

A másik kulcs a zsírraktárak záraihoz pedig az izomszövetekbe ágyazva található. Számszerűen kifejezve nem jelent ez egyebet, minthogy az izmok 17-25-szörösét tudják elégetni annak a kalóriamennyiségnek, amire a zsírszövet képes. Minden egyes kilogramm izom, amit szorgalmas munkával a testünkre pakolásztunk, 70-100 kalóriát éget el naponta, míg ugyanennyi háj csupán 4-5 kalóriával birkózik meg. Ha valaki például napi 1500 kalóriás diétát csinál, 1,5-2 kg izom felépülését követően 15%-kal, azaz 225 kalóriával növelheti bevitelét anélkül, hogy egy csöpp fölösleg jelenne meg rajta.

- Kezdjünk el egy mérsékelt intenzitású súlyzós programot!
- Válasszunk olyan súlyt, amivel 10-12 ismétlést tudunk végrehajtani!
- Ha 13-14 ismétlésre is képesek vagyunk, akkor már “kinőttük” az adott súlyt.
- Tartsunk súlyzós edzést heti három alkalommal!
- Ne várjunk holnapig!

forrás: http://www.holgyforum.hu/eletmod.asp?NewsId=41214

Fogyókura és diéta bejegyzés adatai

Dátum
2010 február 25.

Fogyókura és diéta cikk beküldő
Admin2

Fogyókura és diéta kategória

Cimkék

Hozzászólok